lauantai 9. kesäkuuta 2012

H0H!

TURHUUUTTA
mullaon ollu kaiken näkösiä kivoja juttuja mielessä c:
nyt ko ois rahaa nii pitää säästää ko lähen muffun kanssa 
rovanimelle ja shilleeee. c:
mutta kyllä mulla on ostos listaa jos rahaa reissulta jää c:

Esim AKSOLOTLI 

                                          ne on tollasia Meksicon salamantereita yli söpöjä sellasia varsinki noi albinot  joilla on pinkit kidukset päässä niitä on monen erivärisiä c:

KEIKKAAAAA!
no mutta kummiski ja sit olin mötleu cruen keikalla ja lämppärinä sielä oli hardcore superstar ja crashdiet 
super hyviä kaikki ja keikat vetivät hyvin :D 
mun rakkaan koneeen vuoksi en saanu niitä kuvia koneeelle jostain syystä :c keikan jälkeen menin ystävälleni sassalle yöksi ja heräsin siihen ko muffu soitti mulle ja kysy että mitä teen ja vastasin että nukuin :DDD sitten se sano että "miTÄ HELVETTIÄ KELLO ON JO MELKEEN KLO 15:00 NO EI NyT SENTÄÄ MUT MELKEIN" no todellisuudessa kello oli 12:30 mutta mullahan ei ollut ajantajuntaa kun juuri sain vasta silmät auki ja olin ihan että "MITÄ ONKO" sitten juteltiin siinä hetken ja herättelin ystäväni ja silleeen. 

NYT ODOTUS PALKITAAN!?
No muffu lähti aamulla hakee mun yllätystä jota oon odottanu kohta monta kuukautta enkä tiedä mitään mihin se edes liittyisi ei se suostunu kertomaaan vaikka oon udellu sitä jo kauan no saa nähä mikä sieltä tuleee kerta ko ei edes ollu syötäväää :DDD Ja mun rakas kummityttöki on tulossa meille matkalla jo c: ja se on vasta alkanu kävelee tuitui~ ko se on niii söppänäw ;_; no joo voisin tässä rupee vaihtaa vaatteita ja sillain ko vieraitaki tulossa kyläilemään x) 
 

♥: MUUMITIKKARI-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti